.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران قهرمان مسابقات اسكيت كشور شد

به گفته رئيس هيئت اسكيت استان مازندران، تيم مازندران در مسابقات اسكيت مارپيچ سرعت دختران و پسران قهرماني كشور، قهرمان و نايب قهرمان شد.

حسين خيري‌نيا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساري اظهار داشت: در اين مسابقات كه روز گذشته و با حضور بيش از 160 ورزشكار به ميزباني قائمشهر در دانشگاه علوم پزشكي و دانشگاه آزاد اسلامي اين شهر برگزار شد، شركت‌كنندگان در دو رده سني زير 12 سال و بالاي 12 سال در دو بخش دختران و پسران با هم مسابقه دادند.
خيري‌نيا در ادامه افزود: تيم مازندران در قسمت دختران به مقام قهرماني رسيد و تيم‌هاي تهران و اصفهان به ترتيب دوم و سوم شد.
وي درباره رقابت در قسمت پسران تصريح كرد: در اين بخش تيم تهران اول شد و مازندران و اصفهان دوم و سوم شدند.
رئيس هيئت اسكيت استان مازندران گفت: در مجموع دو بخش دختران و پسران در دو رده سني تيم‌هاي مازندران، تهران و اصفهان به ترتيب به مقام‌هاي اول تا سوم رسيدند.
خيري‌نيا درباره نفرات برتر انفرادي قسمت دختران افزود: در رده سني زير 12 سال آيدا شقاقي از مازندران، مهرنوش نيكوگل از اصفهان و بيتا جعفري از چهار محال بختياري و در رده سني بالاي 12 سال هم مهسا رحيمي از مازندران، هانيه محمدي از تهران و فيروزه جمامي از تهران به ترتيب اول تا سوم شدند.
وي درباره نفرات برتر انفرادي قسمت پسران گفت: اميرحسين قطبي از تهران، عليرضا پورنايب از اصفهان و پدرام وكيلي از تهران در رده سني زير 12 سال و محمد امير بولاري از تهران، صمدرضا عليزاده از مازندران و محمدحسين منصف از مازندران در رده سني بالاي 12 سال به مقام‌هاي اول تا سوم رسيدند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 18 اسفند 1389
این قهرمانی هم باعث میشه که بازم پریچهره پز بده و آویزون این قهرمانی بشه و...
نا شناس 18 اسفند 1389
اگه وقت کردن یه سری به حساب هیات اسکیت هم بزنین مثل اینکه یه خبرایی هست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.